Support binder samman kunder och oss och gör oss bättre. Support är därför en viktig tjänst vi erbjuder.
Onlog har en egen supportavdelning för direktkontakt via telefon eller e-post från 07:00 till 17:00. Även efter detta och under helger enligt överenskommelse.
Alla datarörelser loggas och supportavdelningen använder dessa för att hitta lösningar på rapporterade utmaningar.
Som alla vet händer oförutsedda saker, och därför är support en viktig tjänst vi erbjuder våra kunder.
När det trådlösa nätverket har varit nere efter åskväder, eller skrivare slutar skriva ut? Vi är tillgängliga!
Vi är alltid redo att hjälpa er när det behövs, men vi har också en proaktiv supporttjänst. Det innebär att vi får e-postmeddelanden i förväg om det är något fel med en av våra funktioner. På detta sätt är vi alltid lite före och kan titta på problemet så snart det uppstår. Vi vet också vad problemet gäller när ni rapporterar det.
I över 90 procent av fallen är felet löst innan kunden upptäcker det.
Vi har supportsamvete!